Välkommen 2012!

...något sen jag vet.


Ny design här på bloggen och jag tänkte att jag skulle bli lite bättre på att blogga nu. Jag är nog inte ensam om att tänka så kankse? Att försöka bli lite bättre varje år. Tanken är väl inte så egentligen. Det här är ju för mig bara en rolig sak jag gör och ett verktyg för att dokumentera.

Jag hoppas att ni allihopa har haft en fin nyårsafton och en bra start på det nya året! Själv har jag bara varit hemma och njutit av min "ledighet" (som dessvärre snart är över). Jag har faktiskt inte pluggat nästan alls, förutom renskrivit en text som ska redovisas nu på måndag. Annars jag jag inte gjort något alls, så det blir full rulle nu till veckan då jag har en uppsats som ska in!

Ajja, nu orkar jag faktiskt inte tänka på det. Jag kilar till soffan iställer och ser Capten America med Jon.

Kram kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0