1 November 2011

Nu sover lillstumpan för tredje gången idag! Det har varit en tuff natt med några få timmars sömn, hon har varit jätte varm och förmodligen haft feber. Hon är inge vidare kry idag heller. Jag hoppas på bättre sömn inatt, min kropp och hjärna klarar inte av att sova såhär lite.

Idag lyckades vi äntligen på tag på pumpor! Det var nog mest jag som tyckte att det var spännande, Alice hade sett fram emot det ett tag med fick nu kämpa med att hålla humöret uppe när vi skulle skära ut dem och Jon gav upp efter att han grävt ut allt innehåll.

Nu tänkte jag kila iväg och börja laga middag, köttfärsås och spagetti blir det! Hoppas att det duger för damen, hon har bara ätit glass och saftsoppa idag...



Med tutten upp och ner och rödluvan i knäet ♥



Roligt att gå med mamma och moster på stan, Ansiktsmålning och ballonger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0